Jimmy Choo má svůj parfém

Populární módní malajská značka vyrábějící legendární boty a doplňky Jimmy Choo určitě ví, jak by měly vonět luxusní botky, ale pojďme diskutovat o něčem jiném. O tom zda Jimmy Choo přišel na to, jak má vonět neodolatelný parfém.

Oblíbená značka celebrit se pustila do voňavého průmyslu se svým novým parfémem nazvaným velmi jednoduše – Jimmy Choo. Na jeho ofinální podobě a hlavně celkovém konceptu se podílela Tamara Mellon, spoluzakladatelka značky Jimmy Choo a věnovala ji svou podstatu, vkus a um.
K samotné vůni řekla: „Byl to opravdu další přirozený krok. Chtěla jsem udělat vůni pod značkou  JimmyChoo už od počátku. Chci ženu obléknout kompletně a vůně je něco, co žena má žena na sobě každý den – nosí ji na své kůži.
Vůně je ženská a velmi smyslná. Tvoří ji jemné zelené tóny, jež dokresluje exotická tygří orchidej harmonicky se mísící se sladkým karamelem a indonéskou pačuli. Jeho tvůrkyně se stala i tváří kampaně. Jak se jim celkový koncept a vůně povedla, už posuďte vy.
31.3.2011 4:00| autor: Pavlína Brettová
Více o tématu: botyJimmy Chooobuvparfém

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist