Síla Dieselu!

Málokdo ví, co je to dieselový motor, ale všichni zaručeně znají značku oblečení, která se tímto jménem honosí. Zajímáte-li se o módu, nemohli jste Diesel minout. Příběh jeho vzniku je velmi jednoduchý…

Firmu Diesel založil Ital jménem Renzo Rosso již v roce 1978. Nebyl to žádný obchodní harcovník, ale dvacetiletý kluk, který však měl dobré znalosti, styl a nadání předvídat, což je základní úspěch v obchodě. Ignoroval jakýkoliv módní diktát té doby a vyhrál. Je až neuvěřitelné, jak od svého vzniku do dnešní doby dokáže určovat módní trendy, které jsou následovány lidmi po celém světě.

Dnes má Diesel, který sídlí v Itálii, dvě stě dvacet zaměstnanců. Díky své kreativitě, originalitě, určité strategii a technologii výroby dosahují úspěchů. Společnost hodně investuje do zdokonalování materiálů a modelů, velice dobře rozumí drobným signálům trhu a dokáže je přetransformovat do své filozofie.

Rosso sám vybírá nové adepty a sám je také rozděluje na různé posty. Domnívá se, že noví lidé přinesou čerstvý vítr a nové nápady do společnosti. Vše je však pečlivě analyzováno manažery, aby výsledek byl více než jen úspěšný.

Diesel je velmi oblíbený u lidí, kteří určují trendy oblékání. A že mají z čeho vybírat. Diesel pro ně vyrábí kolekce pro každé roční období, z nichž každá obsahuje na dvě stě modelů, které jsou hned v několika barvách. Nejpoužívanějším materiálem je denim a kůže.

Velkým konkurentem v prodeji je značka Replay, což možná není náhoda. Vlastník Replay je bývalý spoluzakladatel Dieselu. Jak se říká, v kvalitě je síla.

www.diesel.com

10.6.2005 10:55| autor: Kamila

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist