Femina.cz > Články o módě > Trendy a rady o oblékání > sportovní oblečení > Puma s novým designem
Puma s novým designem
V New Yorku otevřela firma Puma prodejnu s novým designem. Nejnovější prodejna se stala vlajkovou lodí této sportovní lifestylové značky.
Současně s otevřením nové prodejny na manhattanském Union Square představila Puma nový design pro své obchody. Nová prodejna se nachází na adrese 33 Union Square West a zaujímá plochu 492 čtverečních metrů.
Nový design prodejen využívá koncepce „lodního kontejneru“, v jehož rámci jsou všechny součásti zařízení umístěny v prostoru tak, že jsou buď připevněné na zeď, postavené na podlahu nebo zavěšené ze stropu. Modulární design sestává z různých prvků, které lze spolu všelijak kombinovat a spojovat. Každá prodejna tím dostává možnost vytvořit si vlastní jedinečnou podobu.
„Touto novou podobou prodejen znovu překvapujeme své zákazníky a neotřelým a zábavným způsobem jim působíme radost zážitkem typickým pro značku Puma. Tím se značka stává ještě více žádoucí,“ vysvětluje Antonio Bertone, globální ředitel managementu značky.
„Záměrem při tvorbě nového designu bylo vymyslet nejen další vzorovou prodejnu PUMA, ale místo, kde by byla zřetelná energie značky Puma. Chtěl jsem propagovat městský styl na místě, které by vybízelo k bezstarostným nákupům,“ uvádí Paolo Lucchetta z RetailDesign SRL, tvůrce nové prodejny.
Puma je globální sportovní značkou, která úspěšně slučuje vlivy z oblasti sportu, životního stylu a módy. Společnost byla založena v roce 1948 v německém Herzogenaurachu a dodává své výrobky do 80 zemí světa.
www.puma.com