„Používání deodorantů by mělo být automatické“ říká Jitka Čvančarová

Setkání s Jitkou Čvančarovou mi mnoho mých známých upřímně závidělo. Našli se i dobrovolníci, kteří by rozhovor rádi udělali za mě, což v případě setkání s celebritami není příliš časté. Jitka má prostě pověst fajn holky.

Takže jsem se těšila. Budeme se bavit o její nejnovější kampani, proto jsem před schůzkou použila deodorant raději hned dvakrát. „Za spolupráci s Rexonou jsem vděčná, protože do ní můžu jít s naprosto čistým svědomím,“ říká rozhodně pohledná tmavovláska, která na zahrádku jedné z kaváren na Malé Straně vkročila rázným krokem a s okamžitým úsměvem na rtech. Jitce to sluší, dlouhá bílá sukně až na zem a jednoduchý nátělník. Po make-upu ani stopy, a přece se za ní lidé otáčejí. „Rexonu mám prostě ráda. Používám ji sama několik let a jsem přesvědčena, že je jedním z mála deodorantů a antiperspirantů na našem trhu, které opravdu fungují,“ vypráví přesvědčivě. „Vím, že to zní jako reklamní slogan, zvlášť teď, co vystupuji v jejich kampani, ale je to tak. Připadá mi legitimní propagovat něco, co sama opravdu používám.“

Osvěta ve snaze prosadit do našich návyků zvýšenou frekvenci používání deodorantů a antiperspirantů je doslova nutností. Podle výzkumů ženy v České republice ročně spotřebují pouze polovinu objemu deodorantů v porovnání s ženami ve Velké Británii. Řada si myslí, že stačí sprcha nebo použití parfému. „Nechápu to,“ kroutí hlavou Jitka a uzavírá tím naši debatu.

8.8.2011 12:00| autor: PR článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist