Podnikavérebelky

Dnes již patrně nikoho nepřekvapí celebrita, která si založí vlastní značku. Tento trend je dnes ve světě běžný a pokud bychom se snažili všechny tyto podnikavce spočítat, dospěli bychom k dlouhému seznamu.

Z těch nejznámějších jmenujme alespoň basketbalistu Michaela Jordana a jeho sportovní kolekci, zpěvačku Jennifer Lopez a producenta P. Diddyho s vlastními značkami oblečení nebo modelku Naomi Campbell a její parfémy. Nedávno jsme vás také informovali o hiphopové zpěvačce Missy Elliot a její spolupráci s firmou Adidas, modelce Alek Wek a značce Wek 1933 a australské „Madonně“ Kylie Minogue a její řadě spodního prádla Love Kylie.

Do seznamu těchto podnikavých celebrit přibyly za poslední dobu ještě další tři známé zpěvačky a rebelky – Gwen Stefani, Kelly Osbourne a Lil´Kim.

Všechny zmíněné dámy se při prezentaci svých značek shodly, že jejich oblečení a doplňky odrážejí lásku k módě a jsou určeny lidem, kteří chtějí vyjádřit svoji osobnost a nebojí se experimentovat.

Značka zpěvačky kapely No Doubt Gwen Stefani se nazývá L.A.M.B. (zkratka čtyř Gwenin nejoblíbenějších slov – Love, Angel, Music a Baby) stejně jako Gwenino sólové album. Tato značka vznikla ve spolupráci s firmou Le Sportsac asi před půl rokem a specializuje se na toaletní taštičky, kabelky a sportovní tašky vyrobené z kůže s různými potisky.

Gwen Stefani však nezůstala jen u návrhů kabelek. Minulý týden představila na americkém veletrhu elektroniky v Las Vegas nový digitální fotoaparát Hewlett Packard, na jehož designu se výrazně podílela.

I přestože styl Gwen Stefani a jejích kabelek je spíše punkovější, objevuje se v něm narozdíl od oblečení Kelly Osbournové více ženských prvků.

Značka této slavné dcery ještě slavnějšího rockera Ozzyho Osbourna se jmenuje Stiletto Killers a její oblečení je určeno spíše mladším zákaznicím. V nabízeném sortimentu proto najdete trička, dámské mikiny a teplákové soupravy doplněné o kreslené postavičky či nápisy typu „Chce se mi čůrat“, „Vodprejskni“ anebo „Nenávidím tě“.

Zatímco obě zmíněné značky již fungují a v Americe se jejich návrhářky těší oblibě, poslední jmenovaná Lil´Kim svoji kolekci teprve představí. Ponese jméno Hollyhood a v amerických obchodech by se měla objevit zhruba do tři čtvrtě roku. Nabízené zboží této známé raperky se bude týkat hlavně topů, džín a sportovního oblečení. Lil´Kim na tiskové konferenci uvedla, že je velmi šťastná, že po letech, kdy se sama snažila módu prezentovat, má příležitost své nabyté zkušenosti předat dál. Nutno podotknout, že Lil´Kim se neproslavila jen díky své hudbě, ale také díky svým velmi extravagantním oděvům.

Lil´Kim však neuvede svůj výrobek na trh poprvé. Stejně jako Gwen Stefani se i ona již podílela na designu spotřebního zboží. Loni v srpnu představila v New Yorku hodinky nazvané Royalty by Lil´Kim, jejichž design sama vytvořila. Hodinky jsou navrženy v různých variantách, všechny jsou však zdobeny diamanty a jejich cena se pohybuje od 1800 do 3500 dolarů.

www.l-a-m-b.com

www.stilettokillers.com

14.1.2008 9:25| autor: Magdalena Rejhonová

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist