Nechci slevu zadarmo, aneb Kdo by dnes neznal nakupování na slevových portálech!

Nakupování na slevových portálech se stává i v tuzemsku stále větším hitem. Co všechno si můžete takto pořídit a jaká je vlastně situace na trhu slevových portálů, o tom jsme si povídali s Petrem Sýkorou, výkonným ředitelem slevového portálu PEPA.cz.

1. O jaké wellness pobyty mají zákazníci portálu Pepa.cz největší zájem?

Lidé mají nejčastěji zájem o západočeské lázně, Šumavu a Krkonoše. Zákazníci stále častěji vyhledávají wellness pobyty, které disponují privátním wellness.

2. Myslíte si, že oblast relaxace a zábavy bude z podnikatelského hlediska nejzajímavější oblastí pro slevové portály i do budoucna?

Relax a zábava je velmi široký pojem. Hlavním pilířem slevového trhu jsou a v budoucnu také budou cestovatelské nabídky. Regionální služby jako například restaurace a studio krásy si našly po více jak 4 letech slevového trhu své zákazníky. Prodeje z těchto dvou kategorií v poslední době zaznamenávají stabilní výkon.

3. Připravujete v této oblasti nějakou novinku?

Našim plánem je nabízet regionální nabídky ve všech větších krajských městech, což se dnes již prakticky děje. V budoucnu se mohou zákazníci těšit na rezervační systém, díky kterému již nebudou muset ověřovat volné termíny u hotelů a restaurací, ale zvolí se vyhovující termín již při objednávce.

Foto: Sýkora -PEPA.cz -výkonný ředitel

4. Jaká je v současnosti situace mezi slevovými portály v Česku? Kolik jich je vůbec celkem?

Na trhu v současné době vidím maximálně 5 slevových srverů, které to s podnikáním v tomto oboru myslí vážně, to znamená, že se starají o spokojenost zákazníka, individuálně posuzují každou příchozí reklamaci a mají postaven byznys na dobrých základech. Těch dalších je v současnosti zhruba 40. Jsem přesvědčen, že pokud bychom se na toto téma bavili za dva roky, tak počet aktivně působících poskytovatelů slev nebude převyšovat číslo 10. Dlouhodobě na tomto trhu není místo pro více než 5 firem, ostatní se díky nízkým maržím a obratům nevejdou do kladného hospodaření a trh dříve nebo později opustí.

5. Jaké novinky se v oblasti typů zboží či služeb v současnosti na slevových portálech objevují? 

Rok od roku evidujeme silnější poptávku po dražších pobytech a cestovatelských nabídkách. Zatímco v letech 2011 a 2012 lidé nakupovali dovolenou v nižší cenové hladině, pro minulé dva roky je charakteristický důraz na kvalitu ubytování, wellness procedury a ostatní benefity. Naši zákazníci dobře vědí, že v případě reklamace jsme jim vždy k dispozici a uděláme maximum pro vyřešení vzniklého problému. To je také důvod růstu opakovaných nákupů našich zákazníků. Zákazníkům nabízíme prodlouženou 30 denní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti i po uplynutí 30 denní lhůty, v mnoha případech poskytneme zákazníkům finanční kompenzaci nebo plnění v kreditech, které zákazníci můžou uplatnit na jakýkoliv budoucí nákup u nás.

6. Na co si má dát uživatel slevového portálu pozor, pokud chce bez problémů využít jeho služeb? 

Jsem dlouhodobě přesvědčen, že seriózní internetový prodejce (nejen slevový server) se pozná podle šíře sortimentu, grafického zpracování a funkčnosti webových stránek, úrovně zákaznické podpory a podmínek reklamace. V PEPA.cz klademe maximální důraz na úroveň služeb našeho zákaznického centra. Například u drtivé většiny telefonických žádostí zákazníků řešíme zpětně ochotu a přístup našich specialistek a neustále zdokonalujeme způsob komunikace se zákazníkem.

Na otázky odpovídal výkonný ředitel slevového portálu PEPA.cz Petr Sýkora.

O portálu:

PEPA.cz je jeden z největších slevových portálů v České republice. Portál PEPA.cz funguje v Česku čtyři roky, v loňském roce se vyšplhal obrat portálu ke 300 milionům korun, přičemž v prvním čtvrtletí 2014 se zvedl obrat o 50 procent.

O trhu:

Slevové portály se objevily jako zcela nový fenomén nakupování na internetu na začátku roku 2010 i v České republice, přičemž ve světě je zákazníci využívají již více než deset let. Na slevových portálech utratili Češi v loňském roce více než 3,3 miliardy korun.

17.10.2014 2:00| autor: Komerční prezentace

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist