Jedná se o celosvětovou show, kde se bude promítat něco přes 500 reklamních spotů z celého světa. Návštěvníci Noci reklamožroutů v průběhu téměř šestihodinové projekce zhlédnou výběr toho nejlepšího, ale i nejhoršího, co reklama nabízí. Více než 500 spotů nabídne jedinečnou a netradiční tvorbu zadavatelů a tvůrců reklam z různých částí celého světa. Pro všechny návštěvníky je připraven také zajímavý doprovodný program. K vidění budou sexy tanečnice, dvojníci celebrit i vystoupení mága nebo profesionální vlasová show aj.
Hlavním partnerem Noci reklamožroutů je světoznámý italský drink Martini, který si díky svému stylu, rafinovanosti a chuti získal mnoho obdivovatelů, a to od umělců světového formátu jako byl např. Andy Warhol, přes současné filmové ikony jako jsou Sean Connery a George Clooney nebo módní návrháři Dolce & Gabbana, až po zcela obyčejné lidi, kteří mají rádi kvalitu a styl.
Návštěvníci akce Noc reklamožroutů si budou moci Martini dopřát za speciální ceny ve všech jeho 4 variantách – Martini Bianco, Martini Rosso, Martini Rosato, Martini Extra Dry a také jako součást různých koktejlů.
Vstupenky na pražskou část show Noc reklamožroutů 2009 je možné zakoupit na pokladnách multikin Palace Cinemas (www.palacecinemas.cz), a to za cenu 499,- Kč. Novinkou letošního roku je speciální cena pro studenty 399,- Kč.
Pro brněnské návštěvníky jsou vstupenky k prodeji v obou multikinech Palace Cinemas v ceně 299,- Kč, pro studenty činí cena vstupenky 199,- Kč.
Více informací naleznete na www.palacecinemas.cz/nocreklamozroutu2009