Karl Lagerfeld opět útočí

O tomto německém návrháři je v poslední době slyšet více než dost. Karl se ve svých šestašedesáti letech rozhodl dělat jeden obchodní manévr za druhým.

Není tomu zase tak dávno, co Karl Lagerfeld slavil obrovské úspěchy se svými modely uváděnými pod značkou H&M a už dnes tu máme další překvapení. V těchto dnech veřejně potvrdil prodej své proslulé obchodní značky. Kupujícím se stal velký oblíbenec všech fotbalistů a rapových hvězd, návrhář Tommy Hilfiger.

Toto nesourodé módní spojení vyvolalo ve fashion kruzích velký rozruch. Všichni jsou upřímně zvědavi, co z této neobvyklé kooperace spíše sportovní cool módy zastupované Tommym Hilfigerem a vysoce rafinované haute couture Karla Lagerfelda může vzejít. Nechme se tedy překvapit.

Ostatně všechny detaily tohoto obchodu stále zůstávají zahaleny tajemstvím. Ví se jen, že křeslo kreativního ředitele si v této společnosti Karl Lagerfeld vzít nenechal.

www.tommy.com

11.1.2005 4:42| autor: Kamila Čepková

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa žen?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněním vaší emailové adresy.

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@femina.cz

TOPlist