Femina.cz > Články o módě > módní doplňky > kabelky > Kabelky Kipling
Kabelky Kipling
Není snad mezi vámi jediná žena, která by neměla ráda kabelky… U mnohých tato vášeň hraničí s posedlostí a uvádí mužské polovičky v úžas, ale z toho si nic nedělejte a radši se podívejte na „kabelky s opičkou“.
Kabelka je podle stylistů nejen potřebným doplňkem vhodným na nošení věcí, ale také zrcadlem, které odráží naši osobnost. Tím, jakou kabelku si koupíme, vyjadřujeme svůj styl, sex-appeal a možná i touhy… Kabelky jsou zkrátka doplňkem číslo jedna, který žena může využít, aby se odlišila.
Nyní máte exkluzivní příležitost vybrat si tu nejluxusnější kabelku, se kterou budete jedinečná. Na pražské Národní třídě číslo 37 byl slavnostně otevřen butik značky Kipling. Tuto oblíbenou světovou značku si přišly prohlédnout české módy znalé celebrity v čele s krásnými modelkami. Na červeném koberci vedoucím do prodejny tak měli kolemjdoucí možnost zahlédnout Petru Minářovou (Miss ČR 1996), Janu Doleželovou (Miss ČR 2004), Dianu Kobzanovou (Miss ČR 2001), Lucii Váchovou (Miss ČR 2003), Radku Kocurovou (II. vicemiss 2002) ale i Petru Faltýnovou.
Trendy kabelky – velká fotogalerie
Moderátorka večera Zuzana Belohorcová podala přítomným návštěvníkům butiku vyčerpávající informace o belgické značce Kipling: „Dvacet osm kabelek Kipling se prodá každou minutu někde na světě. V každém časovém pásmu světa je prodejce této značky. Dámy a pánové, kabelku Kipling si můžete koupit v 64 zemích světa,“ prozradila moderátorka a rovněž se nám svěřila, kterou kabelku by si hned odnesla „Mně se líbí všechny. Nejvíc ze všech mi do oka padla, ta růžová řada kabelek. Jsou opravdu krásné, hned bych si jednu odnesla.“
V prodejně najdete kabelky všech velikostí, i sadu cestovních kufrů, o které se zajímala moderátorka Eva Aichmajerová. Prohlédnout si luxusní kousky přišla i herečka Alice Bendová.
Vybrat si vhodnou kabelku, byl velký oříšek pro Janu Doleželovou. Sama si lámala hlavu nad tím, kterou vybrat, zda větší či menší. Po chvíli úvahy se přece jen rozhodla a vybrala si decentní světle modrou kabelku.
„Je to naprosto neuvěřitelné, kolik druhů kabelek tady mají. Hlavně ty barvy, všechny jsou opravdu dokonale promyšlené. Moc se mi Kipling líbí,“ prozradila nám s úsměvem návštěvnice butiku.
Ke slovu se dostal i sám majitel butiku na Národní, Karel Gavlas. Mimo jiné jsme se také dozvěděli, v čem jsou kabelky Kipling tak výjimečné a kde se vzalo jejich poznávací znamení: „Jméno Kipling pochází od Rudyarda Kiplinga, autora “Knihy džunglí”. Na základě toho právě vznikl firemní maskot – opička. Každá opice má různou barvu a je pojmenována podle různých členů personálu Kipling. Značka casual fashion bag je hravým přístupem, funkčním a trendy designem pro současné aktivní ženy, které se zajímají o módu. Kipling je trendy, přesto stále unikátní, je módní, ale ne výstřední, “ říká Karel Gavlas a dodává:
„Být nejlepší dámskou značkou kabelek pro každodenní nošení na světě. To je hlavní motto naší společnosti,“
(ret)
foto: Aleš Kartal