Femina.cz > Články o módě > Trendy a rady o oblékání > Jednoduchá značka Gap
Jednoduchá značka Gap
„Vytvořil jsem Gap s jednoduchou myšlenkou: Aby se stalo jednodušším nalézt správný pár džínů, a tímto mottem se řídíme dosud.“, říká zakladatel módní značky Gap Don Fisher.
U nás bohužel nemáme ještě to štěstí, abychom mohli v tomto skvělém obchodě nakupovat, ovšem stačí vyrazit za hranice a uvidíte, že budete nabídkou sortimentu, který poskytuje, upřímně nadšené.
První obchod s oblečením s názvem Gap založili Doris a Don Fisherovi v roce 1969 v San Fraciscu. Od té doby však uteklo spoustu času a zaměstnanci Gapu hledali nové cesty, které by je více přiblížili k zákazníkům všude na světě, tak aby rozšířili své pole působnosti a vytvořili si dobré jméno, které dělá divy. A to se jim zdá se, povedlo. Don Fisher vlastní v dnešní době přes tři tisíce prodejen, které nabízejí oblečení značky Gap, ale i Old Navy nebo Banana Republic.
Poskytují všechny druhy oblečení a doplňky pro ženy, muže a děti. Všechny produkty se vyznačují vysokou kvalitou a jednoduchým a praktickým stylem. Oblečení je natolik nadčasové, že u nich máte jistotu, že je budete nosit i několik příštích let. Nezapomínají ani na ženy po čtyřicítce nebo budoucí matky.
Tuto značku si oblíbila i řada hvězd showbusinesu. Reklamu jim dělala například Sarah Jessica Parker nebo mladá nadějná zpěvačka Joss Stone.
www.gap.com