Hlasovalo se v pěti kategoriích: Auta pro rodinu, Auta pro radost, Auta pro volný čas, Auta pro město, Auta pro nejúspěšnější. Speciální kategorií byla Auta pro ženy. Její pořadí vzešlo z celkového počtu hlasů udělených právě ženami. Ukázalo se, že ženy upřednostňují robustní, všestranná vozidla, když svými hlasy vynesly do čela kategorie Volkswagen Touareg.
Celkovým vítězem se stal sympatický Ford C-MAX. Tento vůz zároveň zvítězil v kategorii Auta pro rodinu.
Výsledky ankety Internetové auto roku 2011:
Auta pro rodinu – Ford C-MAX
Auta pro radost – Audi RS5 Coupé
Auta pro volný čas – Volkswagen Touareg
Auta pro město – Citroen DS3
Auta pro nejúspěšnější – Audi A7 Sportback
Důvod k radosti měli nejen zástupci oceněných automobilek, kteří si převzali ceny za vítězství na ceremoniálu v golfovém resortu Sand Martin’s Holes v Mladé Boleslavi, ale také samotní hlasující. Každý účastník ankety se totiž automaticky zařadil do soutěže o velmi hodnotné ceny. Stačilo si tipnout, kolik hlasů získá celkový vítěz ankety Internetové auto roku 2011. Hlavní výhru získal pan Jaromír Hejl ze Smiřic a v nejbližších dnech stane majitelem nového vozu SEAT Ibiza!
Vše o anketě a výsledcích najdete na www.internetoveautoroku.cz