Zní to trochu podivně, ale zřejmě je čím dál tím jasnější, že velkou roli při výběru auta hraje to, jak si myslíme, že budeme ve voze působit na své okolí. V internetovém průzkumu, který Chevrolet uspořádal, přiznalo 72 procent hlasujících, že auto je pro ně symbolem společenského postavení.
Prodejce značky Chevrolet v Londýně opravdu otevřel zkušební kabinu s velkými zrcadly. Zákazníci se tak mohou ubezpečit, že jim nové auto sluší, popřípadě si vybrat lépe střižený model.
Jak to funguje? Zájemce najede s vybraným autem na piedestal, který se pomalu otáčí před několika velkými zrcadly. Díky tomu si může každý snadno zkontrolovat, jestli autu někde nečouhají odfláknuté sváry a jak velký vypadá ve zvolené barvě jeho zadek…
zdroj: autoweb.cz
28.4.2008 12:00| autor: Redakce